tirsdag 15. juni 2010

Lite blogging i det siste!


Det har vært ganske lite blogging i det siste i og med at jeg har vært opptatt med flytting til Oslo med kjæresten min! Vi hadde en del problemer med internett så vi kom oss ikke online... Dumme get boks! Vi hadde en boks først men da funka bare tvkanalene, så fikk vi en tekniker hit på besøk som skifta boks og styra med å fikse dette. Når han dro så hadde vi da internett...MEN ingen tv... er det mulig.. men til slutt fikk vi da fiksa på dette og så nå har vi endelig begge deler!

Ellers i det siste har det ikke skjedd så mange ting. Jeg bor nå sammen med Sindre og Chanel og stortrives med det. Jeg har fortsatt samme jobben og i går var jeg på personalmøte.

På Lørdag var det senterfest for de ansatte på Triaden storsenter på Egon. Der var det et band som spilte live mens vi satt utenfor i telt mens regnet pøste ned uten for. Det var noe småkjølig men ellers veldig god stemning. Det var vel en totalt 64 stykker fra senteret av de 500-600 som jobber på senteret... Vi fikk servert en BBQ tallerken med noe bbqkjøtt , kylling, mais, salat, og potetsalat. Kl 23 kom det en buss som da kjørte de som ville til Lillestrøm. Der var det stappfult av mennesker. var noe festival og live konsert på torget. Det ble litt for mange mennesker for meg så jeg dro hjem i halv 1 tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar