tirsdag 20. april 2010

Hahahah Negar!!!


SEHER.NO: Askeskyen over Island har de siste dager vært en av verdens mest omtalte nyheter.

Men for glamourmodellen og tidligere «Paradise Hotel»-deltaker Negar Khan kom likevel flystansen på grunn av vulkanutbruddet på Island som en overraskelse, da hun mandag troppet opp på Gardermoen flyplass.
Da hun troppet opp med koffert foran innsjekkingsskranken med kofferten sin ble hun ifølge Onlinemagasinet møtt av flere forbløffete og lattermilde flyplassansatte.
Negar - som hadde planlagt et møte i forbindelse med jobben som modell i Italia - sier til Seher.no at hun prøvde å skjule tabben sin, da hun skjønte at hun hadde gjort en feil.
- Flyselskapet mitt sa til meg dagen før at det var 50 prosent sjanse for at flyene skulle gå, men jeg visste ikke at det bare gjaldt innenriksfly. Derfor bestemte jeg meg for å dra opp. Men da jeg kom frem, ble jeg utrolig flau, fordi jeg var den eneste som gikk rundt der med koffert.
- Da jeg spurte en vakt om hvor flyet mitt var, begynte han bare å le.
Bedre ble det ikke da Negar Khan innså at hun måtte returnere til Oslo.
- Da jeg kom ut av flyplassen igjen, sto taxisjåføren som hadde fraktet meg fra Oslo og ventet. Han hadde flere ganger advart meg om at det ikke gikk noen fly. Det var veldig pinlig, sier hun til Seher.no.
Negar Khan tar episoden med et smil, men avslører at hun nå har lagt opp back-up planer, hvis ikke flyet til Italia skulle gå neste uke heller.

- Jeg håper at jeg kan få plass på et fly neste uke, men da skal jeg ringe og sjekke flere ganger. Hvis ikke får jeg sette meg på et tog, sier hun og ler.  

----------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg sier bare "YOU GO GIRL" hahaha... huffa meg hvor dum går det an å bli XD 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar