fredag 16. april 2010

Striping av hår..

I dag har jeg vært en tur hos frisøren. Stripingen tok ca 2,5-3 timer. Noe kjedelig å sitte der å se dum ut og lese sladder blader, men jeg synes virkelig det var vært det. Var en asiatisk dame som ordnet håret mitt, men syntes det var så vanskelig å høre hva hun sa XD Ellers var det ettersom jeg forsto mange lærlinger der. La spesielt merke til to stykker. En knall blond en og en mørkhåret en. Visst nok russ i år. Eneste de snakka om var Paradise Hotel og drinker. " Ja sånn Jegermeister er sånn man spyr av ikke sant"?..... jaja... Ble fornøyd med resultatet:) I dag har jeg faktisk fri og det er merkelig. Er vant til å jobbe nesten hver dag. Også var jeg alene hjemme i dag også. Men har bare nytt dagen og gleder meg til Sindre kommer hjem fra jobb!

                                                                                        FØR

                                                                                 ETTER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar