fredag 7. mai 2010

Syk og diverse andre ting

Ja, nå har jeg da vært syk i to uker. Forrige helg var det så ille at jeg måtte en tur på legevakta. Har fått noe virus/bakterier i halsen så jeg var jo hoven rundt hele halsen og kunne nesten ikke spise eller drikke i og meg at det gjorde ufattelig vondt å svelge. Samme gjaldt å sove, gjorde så vondt. I tillegg frøs jeg som et helvete med 38,5 i feber.. Heldigvis så er jeg mye bedre nå. Ikke noe feber eller hoven, men er så tett i nesa at det er vanskelig og puste og må konstant snyte meg og jeg har en skikkelig guffen og vond hoste.. Sånn skikkelig tørr hoste... æsj! Våkna ca ti på 5 i natt og fikk ikke sove, så nå sitter jeg å venter på å begynne på jobb kl 08.00. og møte dagens utfordringer på jobb.

Senere i dag skal jeg og Sindre se på to nydelige jentekattunger og lurer på om vi er så heldige å finne katten vi vil ha! Disse kattene er klare for nye hjem i juni og jeg håper vi får en av de! Jeg elsker katter!!!

Nei, ellers har det ikke skjedd så mye spennende å blogge om i det siste. Som sagt har jeg vært mest sengeliggende. Snart blir det å flytte inn i leiligheten våres og jeg gleder meg sykt mye! Blir deilig å bo for segselv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar