fredag 5. mars 2010

Daglig dose av....




MUSIKK!

Jeg er vel en av de 100.000.000 menneskene som er avhengig av den daglige dosen med musikk. I det siste har jeg så å si ikke hørt på musikk siden jeg har vært opptatt med andre ting, men nå satte jeg meg endelig ned for å høre på litt musikk, og jeg må si at jeg virkelig har savnet det. Kjenner at det gjorde godt å bare la musikken spille og føle meg avslappet. Min måte å slappe av på henger som regel sammen med god musikk på høre og bare sitte å tenke og la musikken gjøre meg rolig på:) 

Musikk for meg har  alltid vært en viktig del av livet. Den har mye mening for meg, og jeg synes musikk er en utrolig kreativ og god måte å uttrykke seg på.

Legger ved en kul remix jeg fant av telephone med Lady Gaga:D

Andre som er avhengig av en daglig dose med musikk?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar