fredag 5. mars 2010

Lite blogging og oppdatering

Ja, det har ikke vært mye blogging på meg i det siste. Jeg har vel egentlig ikke følt for å dele alle tanker:) Har vel heller ikke skjedd så utrolig mye interressant de siste dagene:)

Siden sist har jeg da farget håret.. Skulle bli lysbrunt, men siden jeg hadde litt rød pigmeter fra før så ble det gingerhead på meg:P Så nå skal jeg farge håret brunt igjen:)

Ellers så har jeg en stor utfordring forran meg i morgen. Jeg vil ikke si akkurat hva, i og med at jeg ikke vet helt hva som skjer på den fronten frem over. Men jeg både gruer og gleder meg og får se hva morgendagen bringer:)

Jeg er egentlig små rastløs i det siste. Venter i spenning på å flytte inn i en egen leilighet sammen med min kjære. Det er en ting jeg virkelig ser frem til. Men alle ting tar sin tid, noe man må regne med. Kontrakt skal skrives, man skal pakke alle ting og flytte etc. Men jeg er sikker på at det kommer til å bli super bra:D!

I dag har Sindre og jeg tatt en tur på Triaden og kjøpte nok en kokebok. Vi har funnet en serie vi liker veldig godt. Vi har bestemt oss for engang å skaffe oss alle bøkene. Hittils har vi 7/14? bøker. Vet at det finnes 14, men er ikke sikker om det er flere. De koster 99 kr,- stk, men de er verdt det! Jeg fikk også noen utrolig kule turkise solbriller av Sindre!:D Såååå glad, siden jeg elsker turkis:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar