mandag 22. mars 2010

Ja, jeg lever da ennå:)

Bare vært utrolig dårlig på å blogge i det siste. Pcen min kommer ikke på mitt eget nett så låner Sindre sin pc innimellom. Har heller ikke hatt stor lyst til eller tid til å sitte mye på nett i det siste:) Men en liten oppdatering skal dere da få:)

 På Fredag var jeg og Sindre en tur hos bestemor og bestefaren min hvor vi spilte kort (Rummy) og overnattet til Lørdag:)



Jeg har nå begynt å jobbe hos jordbærpikene på Lørenskog:)Trives godt der allerede og det er super koselige mennesker som jobber der, samt jobben er en veldig trivelig plass i seg selv. På Lørdag var det personal fest. Vi fikk spandert middag på Egon og storkoste oss der, før vi avsluttet i Lillestrøm:)


I dag har jeg og Sindre lagd god middag til familien. Hvitløkspoteter, marinert kylling ( Sindre's spesial), bernaise saus og grønnsaker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar