mandag 22. mars 2010

Telephone



                                                                             BILDER FRA TELEPHONE 


Ja, i og med at det er en stund  siden jeg har blogga har jeg missa ut på noen ting jeg hadde lyst å blogge om. Jeg satt spent i en uke og ventet hver dag på den nye musikk videoen til Lady Gaga. Jeg er en stor fan og digger det meste hun gjør. Det er vel noe av det særeste jeg har sett, men også en av de mest geniale musikkvideoene hennes. Telephone er en av favoritt sangene mine av hennes sanger og var spent på hvordan musikkvideoen kom til å bli:) Hun gjør jo også narr av ryktene om at hun hadde en penis. Jeg elsker kreativiteten hennes! Tror vel hun er en man liker eller ikke liker. Orginal videoen til Telephone er på over 9 minutter, mens kortversjonen er på rundt 4 minutter. Jeg legger ved begge så kan dere dømme selv:) 

Hot or not?:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar