tirsdag 23. februar 2010

Creepy Creepy Paranormal activity?


Tror du på paranormal activity? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Finnes mange fake bilder og filmer ute og går, men det er jo bilder som virker ekte. Finnes det mer mellom Himmel og jord? Ser vi det vi vil se rett og slett? Ser vi ting som ikke er der fordi vi er redde? Nei er mye diskusjon ang dette, men jeg synes hvertfall det er litt creepy. Men jeg nekter ikke for at det finnes, jeg sier heller ikke at jeg tror på det. Kanskje man finner ut av det en dag:) Det er jo som om vi skulle spekulere i om det finnes ufoer og romvesner der ute. Det er så mange Forskjellige ting vi ikke skjønner oss på. Hvertfall ikke jeg. Kornsirkler etc. Nei vi kan bare spekulere og la fantasien vandre:) For litt flere "Paranormale"? Bilder kan du sjekke ut f.eks www.paranormal.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar