mandag 22. februar 2010

Prinsessen og frosken


I anledning min søsters 8års dag tok hele familien en tur på kino å så disney filmen Prinsessen og frosken. Jeg hadde før filmen egentlig ingen formeninger eller forhåpninger av denne filmen. Men regnet med at den kom til å være bra i og med at det er Disney. Jeg har vokst opp med Disney og er glad i de klassiske filmene vi alle har sett. Jeg må bare få si at denne filmen gikk over alle mine forventninger. Den var fantastisk morsom og passer for hele familien!! Til og med min mor satt og lo høylytt:) Filmen får deg til å trekke på smilebåndet så å si under hele filmen, samt at den har en fin historie! Anbefaler alle til å se denne filmen på kino!!!

4 kommentarer:

  1. Eniiig! Filmen va skikkelig digg :D

    SvarSlett
  2. ja, hahaha jeg lo til jeg nesten gråt! Krokodillen var helt konge!:D haha og hun bortskjemte dritt ungen!!

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke sett filmen men jeg syntes den var strålende bra! Likte skikkelig da han frosken snakket, hehe! Veldig bra. OGså digga jeg da de løp på veien, hehe.

    SvarSlett
  4. Også den krokodilla var bare SÅ fet da herregud! Også mente jeg da de løp i gresset ikke på veien. HEHe også da atle antonsen kom inn å kjøpte kebab av Johnny Depp på rema 1000 etter å ha handlet poteter på bislett.

    SvarSlett