fredag 5. februar 2010

Her er noen av de nye deltagerne:)


I dag kan du lese på bl.a www.vg.no om noen av de nye deltagerne til Paradise Hotel 2010.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Fredag ble frisøren Tine Helene Valle (23) fra Oppegård, snekkeren Stian Reinung (20) fra Bærum, selgeren Torbjørn Barth (20) fra Tromsø og modellen og barnehageassistenten Victoria Norrman (20) fra Skien presentert som noen av årets deltakere i den omstridte realityserien på TV3.

Det er liten tvil om at den 1,55 meter høye blondinen fra Oppegård vil bli lagt merke til. Glamourmodellen har operert inn 600 gram silikon i hvert bryst.

- Ønsker mer

- Jeg ønsker å legge inn 200 gram til. Forhåpentligvis vil oppmerksomheten i «Paradise Hotel» gi meg flere jobber. Det hadde vært en drøm å kunne jobbe full tid som modell, hun til Seher.no.

Tine Helene legger ikke skjul på at silikonpuppene fører til at hun ofte blir stemplet som en «dum bimbo».

- Jeg føler ofte jeg blir dømt på grunn av puppene, og gutter pleier ofte å se mest på dem når de snakker til meg. Jenter blir ofte sjalu og prøver å unngå at jeg snakker med kjærestene deres, selv om jeg bare er hyggelig, sier 23-åringen til Seher.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar