tirsdag 23. februar 2010

Mareritt

I natt hadde jeg det værste marerittet jeg har hatt på lenge!!!! Drømmen var så utrolig virkelig. Virket som om jeg var 100% våken. Det var helt forferdelig. Når jeg våknet tok det lang tid før jeg innså at det var bare en drøm. Jeg våknet av en melding fra den personen jeg faktisk hadde drømt om. Jeg hadde drømt at hun hadde dødd og hun står meg veldig nær og jeg var helt knust. Jeg hadde faktisk grått i søvne. Hadde tårer på kinnene når jeg våknet. Jeg hadde sendt henne en sms før jeg sovnet i går så hadde hun svart i dag tidlig, og det var den som vekket meg. Jeg skjønte først ikke at hun kunne sende sms siden hun var "dø", men skjønte etterhvert det hadde vært et fryktelig mareritt! Marerittet fikk meg virkelig til å innse hvor glad jeg er i denne personen og hvor god venn hun er for meg!!!

1 kommentar: