tirsdag 9. februar 2010

Internett shopping..bare se..Ikke kjøpe!

Jeg har da sittet her og kjeda meg litt i kveld så da ble det mye internett shopping, bare at jeg ikke har råd til å shoppe nå:) Men å se er alltid like gøy ! Jeg fant hvertfall et par kule ting jeg tenkte jeg skulle legge ut på bloggen:

                                                              Solbriller fra Session   299 ,-   

                                                        Ennå et par kule solbriller kr 1149,-

                                                              Genser fra Session kr 499,-

                                                              Genser fra Sessionkr  999,-

                                                                   Sko fra DC kr 799,-

                                                          Kjole fra www.superkul.no kr 499,-   


To dameklokker fra D&G som jeg har veldig lyst på. Syntes de var kule. Husker ikke prisen. Har sett mye fint på nettet idag, sukk den som hadde penger.

Så kjempe mange fine monokinier også som frister, men får vel vente til sommeren med å kjøpe badetøy:D Er sider å se på klær bl.a

- www.session.no

- www.stress.no

- www.superkul.no

- www.nelly.com

I tillegg er det uendelig med utenlandske nettbutikker. Mange bra amerikanske og engelske butikker med mye fint!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar