mandag 15. februar 2010

Valentines day og morsdag


I går var det da altså valentines day, morsdag, fastelaven og kinesisk nyttår:P:D Ja, dagen var bedre enn perfekt i mine øyne:) Våknet ganske tidlig og lagde frokost til hele familien. Dekket på et fint bord og tente stearinlys i hele leiligheten. På hver ende av bordet lå det gaver til Sindre og til Mamma. De ble begge veldig glade for gavene:) Selv fikk jeg verdens fineste smykke av Sindre. En perle med noe diamanter på, på et søvl smykke!:D Vi spilte litt uno med mine søsken, mens mamma ville ha kebab:P Jeg og Sindre hadde bestilt bort på Bippat, kinarestaurant så vi spiste ikke. Kl 5 dro vi dit og fikk et veldig fint bord ved vinduet. Det var nok smart å bestille bord, med tanke på at restauranten var stapp full. Etter middagen dro vi på Lillestrøm kino og så på valentines day. Den fikk bare terningkast 2 på godkveld Norge, men jeg lo under hele filmen og syntes den var kjempe koselig ,  søt og morsom. Storkoste oss med masse godteri i tillegg hehe:D Dagen kunne ikke blitt bedre så takk for det kjære!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar