tirsdag 9. februar 2010

Svenske Hollywood fruer...

Ja, hva kan man si annet enn at man blir fryktelig oppgitt. Facepalm!  Leste nettopp på seher.no om Maria Montazami.

SEHER.NO: I mandagens episode av "Svenske Hollywoodfruer" på TV3, fikk TV-seerne et innblikk i millionærfruen Maria Montazamis (43) skjønnhetsrutiner.

AVHENGIG: - Jeg har alltid en på kjøkkenet i tilfelle det kommer noen og ringer på døren, da må jeg ha leppestift kjapt, sier Maria Montazami.

- Dette ser dere meg gjøre 500 ganger om dagen. Å ta på leppestift. Uten leppestift føler jeg meg bar, eksponert, redd og nervøs. Jeg tar på meg leppestift kanskje 3-4 ganger i timen, og da under hele dagen når jeg er våken, innrømmer blondinen.

Nå er nok 500 ganger om dagen litt i overkant selv for Montazami, men mellom 40-60 ganger om dagen er nok mer nøyaktig. 

- JEG ELSKER DET: Den svenske Hollywoodfruen sverger til lys leppestift, og har de liggende overalt i huset.

En annen av de svenske hollywood fruene som er mye omtalt i det siste er Anna Anka.. Hun blir for dum og for slitsom til at jeg gidder å skrive om alt tullet hun sier. Nå kommer visstnok også tvprogrammet Norske HOllywood fruer. Noen Som kommer til å gidde å se på det?

Ser du på Svenske Hollywood fruer?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar