lørdag 20. februar 2010

Ut på tur, aldri sur!

Ja, da var jeg på Hamar igjen etter en herlig tur på hytta med Sindre. Vi dro opp på tirsdags kveld. Det var mørkt og det var vanskelig å finne hytta bak store mengder snø og et bekmørkt fjell. Etter litt frem og tilbake fant vi den og gravde oss frem til døra. Bære inn all bagasjen var noe strev i og med at vi traska med snø opp til knærne. MEN deilig var det å komme inn på en oppvarmet hytte. Fyrte i peisen, pakka ut og satte oss i sofaen og koste oss med CSI. Onsdagen var vi ute å måkte og koste oss med yatsi, uno, 10,000 etc. Har gått mye film og CSI. Deilig å være alene, uten å tenke på alt rundt en å bare slappe av. Jeg har stoooor kost meg med min kjære. Eneste minuset fra turen var den meget kalde utedoen som var rett utenfor hytta. Stå opp om morgenen å gå ut på en iskald do er ikke fristende. Prøvde derfor å holde inntaket av væske på det minimale. Det værste var å gå på doen om kvelden da det er helt mørkt og man blir paranoid og ikke ser noe på doen i tillegg. Hadde en liten lommelykt som ikke lyste stort:P Vi våknet relativt tidlig hver dag, noe som er ganske nytt for oss to dovendyr:P Solen skinte inn igjennom vinduene og da får man ikke sove lenger. Ganske deilig egentlig. En god frokost, en liten tur ut og bare kose oss. Sindre hoppa til og med ned fra taket på snowboard (tøffen:P). I dag vasket vi og rydda hytta, før vi dro hjem til Hamar. Her slapper vi av. Sindre ser på OL og jeg koser meg her. Må oppdatere bloggen litt:) Nå er det vinterferie og trafikken var ganske stor store deler av veien hjem i dag. Legger ut litt bilder fra turen senere når vi har fått lastet de opp på pcen:)

Ønsker ellers alle en strålende vinterferie!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar