søndag 24. januar 2010

40års lag!




I går feiret Ronny sitt 40års lag! Festen begynte rundt 7 tiden og den var i et lokale rett ved der vi bor. Det var ganske mange som kom ca. 30 stk. Jeg og Sindre snakket mye broren til Ronny, Tom. Det var lenge siden jeg hadde snakket ordentlig med han så det var kjempe koselig. Ellers var det også mange kjente der som jeg ikke har sett på lenge. Var også noen som kjente meg men som jeg ikke kjente igjen, tydeligvis sett meg når jeg var liten:P

Maten var strålende! Det var satt opp et bord med masse forskjellig utvalg av pizzafyll, så kunne alle gjestene lage sin egen pizza. Det var ca 5 pizzaovner der. De skulle stå inne i ca. 5-7 minutter. Mens alle gjestene drev å lagde pizza gikk brannalarmen for det ble for mye røyk inne, og brannvesenet kom. Hva er vel en fest uten politi, eller brannvesen:P? Jaja, etter maten var folk kommet i god stemning. Drikke og musikk, snakke osv. Utover kvelden kom det jo også flere folk.
Det var også en filmquiz. Vi var vel ca 7 stk. på mitt lag. Det var veldig morsomt! Det var en lang og vanskelig quiz, som ble vist på en prosjektor. Vi fikk hint via lyder, klipp, filmcovere etc. Laget mitt som bestod av meg, Sindre, Anniken, Geir, Jørn, Andreas og en til jeg ikke husker navnet på og vi fikk en slutt sum på ca 52 poeng, mens vinnerlaget scoret hele 80 poeng.

Tom, broren til Ronny er musiker og han lagde god stemning utover kvelden ved å spille gitar og synge. Ronny ble med og spilte på trommer. Folk danset og sang og hadde det kjempe koselig. Det ble en sen kveld, men i 2-3 tiden hadde jeg så vondt i magen og måtte ta turen hjem. Når jeg kom hjem var jeg kjempe dårlig, var kjempe kvalm, noe som var rart i og meg at jeg ikke hadde drukket så mye. Ikke mer enn jeg klarer, men det kan ha vært fordi jeg går på noen piller som skal hjelpe magen min med syrer og slik for å ta vekk smertene til jeg får tilbake resultatet av blodprøven min i neste uke. Men kvelden var kjempe morsom, og jeg hadde det kjempe fint!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar