torsdag 14. januar 2010

Mat allergi?

I den siste måneden har jeg hatt nesten konstant smerte i venstre magedel. Begynte litt før jul med vondt i magen, før det gikk over til å bli veldig plagsomt. Smertene ble sterkere og sterkere. I den siste uken har smertene vært så store jeg har faktisk felt noen tårer. Jeg har nå funnet ut at det kan være to ting. Mat allergi eller magesår. Jeg ble anbefalt av en lege å gå på en diett. Så jeg får nå ikke lov å spise melke eller hvete produkter. Hvis det hjelper og jeg ikke har vondt har jeg mest sannsynlig en allergi for noe av dette og burde dra inn til sykehuset for å sjekke meg. Heldigvis har jeg hatt Sindre ved min side til å være der når det er på sitt vondeste. Jeg har nå gått to dager på diett, og har ikke hatt vondt i magen, vet ikke helt om jeg skal ta det som et godt eller dårlig tegn iogmed at det tyder på at jeg har mat allergi:/ Nå får jeg virkelig innblikk i hvor mye man ikke kan spise med allergier. All den maten jeg savner allerede. Nå lever jeg på grønnsaker og frukt. Har ikke følt meg helt mett disse to dagene, men blir vel vant til det.

har du noen mat allergi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar