mandag 25. januar 2010

Ny uke, mye skal gjøres!

Ja, da var jakten på en jobb igang. Lete, lete, lete, søke,søke,søke! Ja hva skal det bli? Jeg har vel funnet hittils ca. 3 jobber å søke på, men leter ennå! Gleder meg til å komme ut i arbeid å tjene litt penger:) Leiligheten skal jo betales!! Alt koster penger dessverre:/ Jeg gleder meg til å flytte ut så for økonomien ordner seg!!

Jeg og Sindre er hos faren hans nå, med hans to søsken og har bakt brownies. De ble GODE! Namnam! Blir middag her før det bærer hjem til nr 4! Da blir det å gjøre litt rent og slappe av før morgendagen kommer og jeg skal søke på jobber og ordne opp i en del ting, samt sitte barnevakt. Ja,ja. I dag reiser Sindre hjem også:/ Liker ikke det, men ser han vel til helgen igjen. Jeg er så sinnsykt glad i den gutten! Blir så glad når han er i nærheten! Han er virkelig en unik fantastisk gutt, og jeg er så ubeskrivelig glad for at han er min!!:D

Snart har min kjære bursdag.. hva skal man gi til en gutt/mann.. Er så mye enklere å finne gaver til jenter, men så er det ekstra vanskelig å finne gaver til en gutt som faktisk er kjæresten din:D hehe. Vet ikke helt hvordan vi skal feire ennå, men det vet vi vel snart:) Ostekake skal det hvertfall bli! 

Snart er det februar, og jeg synes tiden har gått fryktelig fort i det nye året! Var jo ikke lenge siden nyttårsaften! Men tiden går jo ekstra fort når man har det bra, og jeg stortrives om dagen!

Ønsker alle en god uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar