onsdag 20. januar 2010

Lagy Gaga




Lady | Gaga eller Stefani Joanne Angelina Germanotta som hun egentlig heter er en av mine idoler. Hun er en av de artistene jeg virkelig respekterer. Det er jo mange artister som sliter hardt for å nå dit de har kommet, men jeg må si at Gaga har imponert meg på mange måter. Jeg driver selv på med musikk, og synes Lady Gaga er en stor inspirasjon. Måten hun alltid er seg selv på 100% står det respekt av. Selv om hun blir slaktet totalt for sin mote og sære antrekk bryr hun seg ikke. Det er henne og det er slik hun er. Vi burde alle være oss selv hele tiden slik hun er. Hun har virkelig stått på og hun bruker så å si alle pengene hun tjener på å gi fansen enestående show! Hennes kjærlighet for musikken og fansen er unik. Hun gir virkelig alt på scenen og hun bryr seg ikke om at hun har gått konkurs flere ganger på å bruke for mye penger på scene showene sine. Hun gjør ikke dette for pengene, men musikken. Alle har nå hver sin mening, men jeg synes Gaga var definitivt en av de hotteste artistene i 2009! Hvor mange ganger har du ikke festet til hennes catchy låter eller hørt på de hjemme? Pokerface, Lovegame, Just Dance er jo bare noen av mange hitter hun har hatt!

Gleder meg til å høre mer fra Lady Gaga i 2010!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar