tirsdag 26. januar 2010

Avatar 2D

Søndag var jeg og Sindre å så på Avatar i 2D. Var faktisk første gang vi har vært på kino alene, uten noen andre. Var utrolig koselig. Filmen gikk så fort selv om den varer i hele 2timer og 42minutter. Avatar er en av de beste filmene jeg har sett, om ikke den beste!!! Fantastisk landskap!! Jeg blir satt ut hver gang jeg ser filmen. Dette var andre gang jeg så den. Forrige gang så jeg den i 3D, men likte den litt bedre i 2D , for er litt slitsomt å sitte med disse 3D brillene hele tiden. Jeg glemte helt å blogge om dette i går:P Vi dro på kino i Jessheim, og var forsåvidt en liten sal. Vi kjøpte med oss popcorn og sånne salte padder samt brus! Filmen er både spennende og romantisk og hvis du ikke har sett Avatar, løp og se den! Den er verdt penga!!! Storyen er fasinerende synes jeg i hvertfall!!

Hva synes du om Avatar? (poll på bloggen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar