torsdag 14. januar 2010

Helgen i Nannestad


Jeg hadde en fantastisk helg i Nannestad hos faren til Sindre. Fredagen gikk med til bare film og kos. Så Forrest Gump med Sindre, Terje(faren) og Henrik(broren). Lørdagen dro vi på Jessheim for å finne noe Sindre kunne bruke sine gavekort på. Etter ca. 2 timer, begynte vi å bli rastløse og slitne og han hadde bare kjøpt en hårvoks. Men til slutt fant han ut at han skulle kjøpe seg et kamera. Jeg var veldig enig og klarte til og med å overtale han til å ta et kamera med turkis, som er min favoritt farge til deksel på det:)<3>

Jeg og Sindre lagde den dagen en kjempe vellykket og god WOK som inneholdt: Kyllingfilè, gulrøtter, babymais, sopp, løk, sweet chili saus, brokkoli servert med ris ved siden av. Den ble godt tatt imot av sultne mager:) 

På søndagen fikk vi besøk av to små herlige jenter som heter Emma og Jenny, og deres mor som er søster av Vivi, samboeren til Terje. Vi stor koste oss med vaffler og spill:) Fikk masse herlige bilder og. Jentene syntes det var stas å kle seg ut. Når de hadde dratt tok jeg og Sindre oss en tur ut i den bitende kulden - 20 grader eller mer og tok oss en tur rund i hagen i snøen:) Men jeg var ikke helt kledd for vinterlek og klarte å få masse snø oppi skoene, og ville derfor inn igjen med en gang, men morro var det. Vi var også en tur hos Marius, en venn av Sindre fra militæret hvor vi chilla den og hilste på dama hans og. Var en kjempe koselig dag!!!

En super koselig helg i Nannestad<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar