torsdag 14. januar 2010

Nok en ny blogg

Ja, da valgte jeg nok engang å lage en ny blogg. Denne gangen på norsk, ble lei av å skrive på engelsk rett og slett, og var derfor jeg så sjeldent oppdaterte den gamle bloggen min. Tenkte derfor å ha en norsk blogg, hvor jeg kan skrive litt oftere om hva som skjer rundt meg og i livet mitt, tanker, ideer og rett og slett det jeg har på hjertet. Håper på at jeg klarer å være flinkere til å skrive og oppdatere bloggen gjevnlig om alt som skjer:) Livet mitt er ikke så spennende, i og med at jeg er en helt vanlig person som gjør helt vanlige ting, men her er hvertfall muligheten for å holde deg oppdatert med mitt liv:) Så håper du leser innimellom og kommenterer:)

Bloggheaderen har jeg min kjære Sindre å takke for. Han har vært så snill å lage den til meg:)! Tusen takk!!! Hva skulle jeg gjort uten deg?<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar