torsdag 14. januar 2010

Lettskremt?!

 

Jeg så på denne filmen og herregud som jeg skvatt, jeg drev å så rundt på youtube på forskjellige store dyr, noe jeg synes er fasinerende. Så på en blåhval og tenkte herregud så sykt store den er. Hjerte på størrelse med en bil. Så kom denne filmen random opp på siden, så klikket jeg på den, og jeg skvatt!! Herregud. Hadde jeg visst det var et moment hvor man skvatt så hadde det ikke vært så skummelt, men det var helt random. Youtube har blitt et sted hvor man kan søke på nesten hva som helst og få det opp og det er masse filmer av folk som blir skremte, eller rolige idylliske filmer som skal skremme noen. haha.. Jeg hoppa hvertfall i sofaen:P

Jeg har ikke nerver i det hele tatt, jeg blir kjempe redd av alle skumle filmer. Jeg skriker og gjemmer meg bort under skrekkfilmer og vil helst ikke se, men alikevel elsker jeg slike filmer. Jeg har fått høre at jeg skremmer folk med enn selve filmen fordi jeg er så lett skremt. Som f.eks kjæresten min kan sitte stille ved siden av meg for så å hoppe oppå meg og skrike og jeg skvetter hahahah! 

For de som liker skumle filmer anbefaler jeg ihvertfall The Grudge og The Decent. Synes de var veldig skumle, men det er nå min mening:)

Noen andre som er lettskremte? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar