onsdag 20. januar 2010

Valg --> Nye muligheter ---> En ny start?!

I dag har jeg tatt en rekke valg. Ikke lett å gjøre disse valgene, men jeg føler det er riktig in the end. Jeg har fått kjempe god støtte rundt meg fra både kjæreste, venner og familie noe jeg setter utrolig stor pris på! Jeg er ser positivt på det og tror selv det vil føre til at jeg kan vokse som et mennske, bli mer oppegående, gla og et nytt menneske. Det var som sagt tunge valg å ta, men jeg tror nok nå får jeg en ny start på mange måter og gleder meg til å ta utfordringene forran meg! Med hjelp fra de rundt meg vet jeg at jeg kan klare det! Hadde en lang samtale med Sindre og Mamma i dag og be støtter meg begge og det er godt å vite at jeg har de med meg. Ser frem til nye muligheter og en ny start med Sindre! Snart flytter vi sammen, noe jeg gleder meg vilt til! 

Ellers i dag har jeg og Sindre vært å handla mat til middag. I dag kommer en kollega av mamma og skal lage vårruller! NAM!!! Vårruller er noe av det beste jeg vet. Asiatisk mat er herlig!!! Kanskje jeg liker det så godt siden jeg har asiatisk blod i meg:P?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar