mandag 18. januar 2010

Legebesøk!

Ja, nå har jeg nettopp kommet hjem fra legen. Det ble en lang og interressant time. Det var mye som kunne feile magen min, så jeg måtte ta blodprøve, og vil få resultatet om en uke, om jeg må bli sendt til sykehuset med videre undersøkelser, noe jeg mest sannsynligvis må uansett, men da vet de i hvertfall hva de skal se etter. Det kan være matallergi, magesår, problemer med tarmene og så mye annet rart. Jeg hater å ta blodprøver, og denne gangen var intet untak. Jeg tok prøven mens jeg så på min kjære. Når jeg så sto opp for å betale regningen sa jeg " wow, jeg ble litt svimmel jeg", og sekundet etterpå deiser jeg i bakken. Heldigvis hadde Sindre sett det og fikk tatt meg imot før jeg traff bakken. Det var skikkelig ekkelt å besvime. Jeg hadde absolutt INGEN aning på hvor jeg var. Jeg tenkte " Hvor er jeg", og "Hvorfor sover jeg nå?". Jeg våknet opp etter noen sekunder til å se legen sitt ansikt og Sindre og da gikk det etter noen sekunder opp for meg hvor jeg faktisk var. Litt små kvalm ennå og litt stikkende smerte i armen etter blodprøven, men er godt å vite at nå er prosessen igang for å finne ut hva som feiler meg! Er veldig glad for at Sindre var med meg! Takk<3

Noen andre som har ekle minner fra å besvime?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar