torsdag 14. januar 2010

Er folk noen ganger for fordomsfulle?

Nei, aff, ble så irritert at jeg følte for å få ut litt frustrasjon her. At det er mulig at voksne mennesker er så fordomsfulle?! Hvorfor skal man dømme et menneske man ikke kjenner? Synes rett og slett det er umodent. Hvis jeg noengang har dømt noen før jeg kjenner dem, beklager jeg virkelig det på det dypeste. Synes det trist at folk skal gå å si ting om andre mennesker som de vet sårer en person.  Nei, jeg er virkelig oppgitt! Man skal være forsiktig med å si ting om mennesker man ikke kjenner til andre, for det kan komme tilbake til en. Jeg har i de siste årene dessverre møtt på mange fordomsfulle mennesker som dømmer meg uten å vite noen ting om meg. Jeg blir lei meg på de menneskene sine vegne. Skal man virkelig gå rundt å nekte å bli kjent med noen fordi man har formeninger om noen man ikke har snakket ordentlig med? sukk..Men, nå har jeg fått ut litt sinne og frustrasjon så nå vil jeg heller si litt om den personen som betyr mest for meg akkurat nå.

Sindre. Han er kjæresten min! Folk har kanskje vært litt fordomsfulle åssen vi ble sammen igjen, men det blåser jeg i, for de vet ikke grunnene til hvorfor ting har vært som de har vært, men så lenge jeg vet det kan de tro hva de vil. Så jeg snakker gjerne om hvor mye han betyr for meg for det gjør han. Han beviser for meg hver eneste dag,  hvor mye han elsker meg og støtter meg uansett! Han er der uansett hva! I tykt og tynt. Jeg respekterer og beundrer den gutten så utrolig mye! Hans synspunker, være måte og hele han er one of a kind. Jeg er virkelig TAKKNEMLIG!!! for at jeg har han! Han er det beste som har hendt meg, og det vil jeg stå fast ved. Du er herlig Sindre! Folk vil kanskje si at nå er det forelskelsen som skriver, og det er vel det på en måte, men alikevel ligger det mye mer tyngde enn ordene dere leser, fordi vi har virkelig vår historie og vi har støttet hverandre uansett hva, og vi har et vennskap som er uten om det usedvanlige. Jeg har ikke bare en fantastisk kjæreste, men også en bestevenn som alltid hører på meg, forstår meg, støtter meg og tar vare på meg. 

Dette ble kanskje et litt sinna inlegg, men jeg måtte få ut litt:) Så satser vi på at det blir et litt koseligere innlegg i morgen:) Er folk noen ganger fordomsfulle? God Natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar