tirsdag 26. januar 2010

Gratulerer med dagen June!!



Kjære Søte June! Gratulerer med 19års dagen! Du er et herlig menneske som fortjener et blogginlegg på dagen din! Vi har kjent hverandre i bare litt over 6måneder, men føles ut som jeg har kjent det mye lenger. Du kom inn i klasserommet og strålte som en sol. Allerede første dag visste jeg at vi kom til å bli gode venner og det ble vi. Du har støttet meg og vært der for meg alltid, en herlig og fantastisk venn som alltid stiller opp uansett!! Jeg har blitt veldig glad i deg i den lille tiden jeg har blitt kjent med deg! Vi ser hverandre ikke så ofte lenger pga mange ting, men vennskapet er like sterkt!!! Du er virkelig et beundringsverdig menneske! Du står på alltid, uansett hvilke utfordringer du måtte komme over! Jeg har stor respekt for den du er og det du sier og gjør. Du er også en av de flinkeste sangerne jeg har hørt synge og du er fantastisk på piano også! Anbefaler alle å gå på hennes blogg WWW.JUNIK.BLOGG.NO

Nok en gang gratulerer med dagen June, Jeg håper du får en kjempe fin dag med godt selskap så sees vi snart<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar