mandag 18. januar 2010

Nok en helg!

Fredagen gikk med på å dra ut til Nannestad igjen og feire 51års dagen til faren til Sindre:) Jeg kjøpte med blomster og lagde et kort fra meg og Sindre, tok toget til gardermoen og så ble vi hentet der. Det var en veldig koselig feiring, med god mat! Henrik og Sindre lagde middagen; Kylling ala Grepperud og den var meget vellykket! Jeg kunne ikke spise ris og diverse annet, så jeg fikk spesial laget salat for meg:) Jeg fikk også hilse på farfaren til Sindre! Kjempe koselig kar! Det var også bløtkake til dessert! Jeg klarte ikke å holde dietten der, så jeg tok meg to små mini kakestykker,  men prisen var jo så klart vondt i magen:( 

Lørdagen våknet vi opp til den deilige frokosten, men siden jeg  må gå på diett nå, så fikk jeg en gulrot og en banan istede for de varme rundstykkene med alt det deilige man kunne ha på, samt faktisk bløtkake! Vivi kjørte meg og Sindre til hennes leilighet som vi ville se om vi ville leie. Den er ca 70 kvadratmeter og var KJEMPE FIN! Så tror nok det blir der Sindre og jeg ender opp! Etter det dro vi hjem til min familie her og bakte kake, og passet min mindre søster Victoria. På ettermiddagen dro vi alle i butikken og handlet inn til taco. Sindre og jeg lagde middagen mens mamma var på vei hjem fra jobb. Men, så fant vi ut at tacosausen manglet!!! Så da dro Alexander i butikken for å kjøpe ny, men senere på kvelden fant vi ut at vi hadde fått med taco sausen hjem. Den lå i en pose i gangen ingen hadde tatt med på kjøkkenet haha!! Etter kaken var spist opp til dessert tok vi oss et slag melodi fantasi. Min søster ønsket å spille jentene mot guttene, og vi knuste guttene:) hehe! Resten av kvelden ble brukt til snakk og hygge, og masse bilder:)!

Søndagen var en litt mer rolig dag. Sindre hjalp meg å rydde hele rommet mitt. Gikk igjennom alle klærne mine! Kastet vel godt over en halv søppelsekk med klær, og en annen halv søppelsekk med søppel. Begynte å sortere hva jeg skal ha med når vi flytter! Det var taco til middag nok engang, og film på kvelden med tortilla:) Nok en koselig helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar