mandag 18. januar 2010

Nå skal vi bli mesterkokker!!!

I dag har jeg og min kjære Sindre invistert i to kokebøker fra norli. Hovedrettene du bare må ha og dessert! Nam, fikk helt vann i munnen når vi så igjennom alle oppskriftene. Sindre og jeg har jo allerede laget en del mat sammen, og jeg synes det er kjempe koselig å stå på kjøkkenet :) Nå flytter vi snart sammen så da kan vi jo ikke leve på grandis hver dag bare fordi vi ikke bor hjemme lenger hehehe!:D Nei, nå blir det spennende og god mat for oss begge! Jeg hadde allerede noen kokebøker fra før av i tillegg! Så kanskje jeg og Sindre blir mesterkokker nå:P haha!:D Blir ihvertfall mye matlaging fremover:)!

Ellers i dag har jeg kjempe vondt i magen, og har nå endelig fått meg en lege time i kveld, så blir spennende å se hva som feiler lille magen min:/ Har vært ganske vond lenge nå! Er på tide å bli frisk!! Jeg tror selv det er magesår, men får høre hva eksperten sier:)!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar