onsdag 20. januar 2010

Ti ting jeg vil gjøre før jeg dør

Jeg fikk en utfordring fra http://irlins.blogg.no/ som jeg tar selvfølgelig. Den går ut på å Skrive et innlegg med overskriften " Ti ting jeg vil gjøre før jeg dør" og legge ved et bilde av megselv. 



1. Jeg vil se verden. Reise rundt så mye jeg kan. Hvertfall se Japan, New Zealand, og Kina.
2. Jeg vil gifte meg og få barn og ha et fint og trygt hjem å bo i.
3. Jeg vil hoppe i falskjerm.
4. Jeg vil kunne leve livet hver dag, med et smil, uten deprisjoner å leve og bare verdsette det gode jeg har i livet.
5. Jeg vil glede andre med musikken min.
6. Jeg vil være en god venn, som folk husker når jeg går bort.
7. Jeg vil lære meg å lage mye god mat.
8. Jeg vil få lappen!
9. Jeg vil lære meg japansk ordentlig.
10. Jeg vil hjelpe andre med deprisjoner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar