fredag 22. januar 2010

Shopping

I dag tok jeg og Sindre oss en tur på Triaden Storsenter og så litt rundt. Vi fant noen fine tskjorter til sindre på Jack & Jones mens jeg fant meg bukse på Vera Moda og en vinterkåpe som var på salg på Cubus. Den var faktisk ganske fin så jeg fikk den i gave av min kjære!>

                                                   (De nye kokebøkene til Sindre og meg)

Vi var også innom Jordbærpikene og spiste middag med familien min. Var kjempe god mat og kjempe god service. Anbefaler alle å ta en tur på Jordbærpikene om det er en i nærheten av der du bor. Maten er virkelig god!! De har også utrolig mektige men sinnsykt deilige kaker!  Vi kjøpte også med oss en kokebok derifra; Søtt for gud og hvermann skrevet av Lars Lian 249 kr ,- den er verdt pengene. Der er det kjempe mange bra oppskrifter. Mamma har boken allerede og anbefalte meg og Sindre å kjøpe den så det gjorde vi. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar